banner CDB

banner CDB

Adresa

DATE DE CONTACT :florentina.banica50@gmail.com
Florentina Banica , Iasi -Romania
Daca doriti sa vedeti imaginile marite dati CLIC pe ele
Pentru a parcurge toate paginile blogului clic pe "Postari mai vechi "(jos in coltul paginii )

sâmbătă, 25 decembrie 2010

A sosit Mos Craciun !



Anul acesta a fost darnic Mos Craciun si mi-a adus daruri foarte frumoase ,elegante ,finute .Fotografiile nu sint prea reusite dar credeti-ma sint extraordinar de frumoase Multumesc ,Cristina !






























10 comentarii:

  1. multumesc pt urari!
    si eu iti doresc un Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Florentina Thanks to have visited my blog and to have decided quedarte. Happy year 2011 for you by far success in all the projects that you undertake. I Have blog very pretty and I have decided to also have left. A hug from Venezuela
    Marjorie Arte y Papel
    http://mararteypapel.blogspot.com

    Vă mulţumim pentru au vizitat blog-ul meu şi au decis să rămână.
    Fericit anul 2011 pentru tine cu mare succes în toate proiectele noi angajează.
    Ai un blog foarte frumos şi am decis să-mi fie, de asemenea.
    O imbratisare din Venezuela
    Marjorie Arte y Papel
    http://mararteypapel.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Hi I'm happy, happy years blouma Welcome
    love:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Thanks, GÖNÜL
    !Happy 2011!

    La multi ani 2011 !

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa le purtati cu placere! Ma bucur ca va plac. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc,Cristina !Da, imi plac mult de tot !
    Te pup !

    RăspundețiȘtergere